~ Sömnlösa nätter ~

Sömnlösa nätter, en känsla som får både kropp och själ att skrika, men jag varken vill, kan eller får svika.

Tårarna vägrar sluta rinna längst min kind, ser du inte hur jag mår, är du helt jävla blind?

Jag vet inte hur man gör, jag vet inte vart jag ska, det enda jag vill, är att må bra.

Det är när mörkret faller, när ingen ser, tårarna sakta rinner ner.

Denna obeskrivliga smärta, tar långsamt över mitt hjärta.

Innan trodde jag på lyckliga slut, men tron börjar långsamt rinna ut

Jag vet inte vart jag ska, jag vet inte vad jag vill, snälla hjälp mig, min värld står still.

Hur mycket jag än vill, hur mycket jag än kan, hur mycket jag än vill ge upp och skrika,

så vet jag att jag inte får svika.

Det är kudden som tystar min gråt om natten

De salta tårarna rinner längst mina kinder som som rinnande vatten

Jag vet inte hur man gör, jag vet inte vart jag ska, det enda jag vill, är att må bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0